Hodnotenie obchodu
ES
Edita Sirotová
Spokojna
KČ
Katarína Čipčalová
LŽ
Lucia Žárska
Úplnej spokojnosť,určite odporúčam každému ,kto chce krásny hrnček so svojím psíkom ,rýchla výroba a aj dodanie ,len tak ďalej ,ďakujem ☺️
JP
Jana Pudmericka
Som veľmi spokojný a teším hrnčeku - darčeku pre moju,o generáciu mladšiu, sestričku.
MN
Mária Nagyová
RV
Rusnáková Viera
Úplná spokojnosť
VV
Veselá Viera
Dobrý deň,
potvrdenie o vytvorení objednávky ste obdržali do emailu, ktorý ste uviedli do objednávky (z****a*****a*5*@gmail.com) 15.1.2024, kde ste si tiež mohli skontrolovať, či je Vami nahraná fotografie v poriadku.
Nasledujúci deň Vám bolo emailom potvrdené prijatie platby a tiež informácie o tom, že sa hrnček bude vyrábať.
17.1. sme Vás informovali, že je hrnček odoslaný a následne Vás už kontaktoval Vami zvolený dopravca.
Nevieme teda, kde sa stala chyba, možno v chybne uvedenej emailovej adrese?
Rýchle, spokojná realizacia, super
Rýchle vybavenie
PK
Peter Kurpaš
Jednoduche objednanie, cena, rychlost 👍
MV
Miroslav Verbovský
👍
JD
Jana Ducova
Bola som veľmi spokojná, rýchle dodanie a veľmi pekne prevedenie, určite odporúčam.
RŠ
Ružena Ševcová
Ďakujem, som veľmi spokojná. Odporúčam vaše služby ďalším zákazníkom
LR
Ludmila Rendeková
Veľmi pekné, som veľmi spokojná, každému doporučujem
Dobrý deň,
vzniknutá situácia nás veľmi mrzí.
Pokiaľ dôjde zo strany zákazníka (tu teda Vašej dcéry) k akejkoľvek indispozícii a nemôže si tovar, ktorý je vyrobený na mieru, očakávame, že sa zákazník sám ozve s ponukou riešenia. Nie, že nechá balík vrátiť späť a myslí si, že situácia vyšumí a ďalej sa tým nikto nebude zaoberať, zvlášť pri tovare, ktorý je upravovaný zákazníkovi priamo na mieru. To je základ slušného vychovania. Keby sa zákazníčka (Vaša dcéra) sama ozvala s problémom, samozrejme by sme našli spoločné riešenie, napríklad v predĺžení doby uloženia zásielky. Bohužiaľ sa tak nestalo. Na eshope máme uvedený emailový kontakt, emaily vybavujeme niekoľkokrát denne, taktiež kontakt telefónny. Ani na jednom tomto kontakte zo strany Vašej dcéry žiadnu takú informáciu s prípadným návrhom riešenia neevidujeme.
Neprevzatie tovaru je porušením nielen obchodných podmienok, ale aj podľa zákona porušením kúpnej zmluvy. Všetky informácie o týchto skutočnostiach sú uvedené v obchodných podmienkach.
Zákazníčka a ani jej mamička si zrejme neuvedomujú, že sme za nevyzdvihnutú dobierku uhradili náklady za poštovné a tiež náklady za tovar, ktorý bol upravený na mieru, je znehodnotený a nie je možné ho ďalšiemu zákazníkovi predať. Namiesto sprostého nadávania do telefónu eshopu, ktorý sa iba domáha svojho práva na vzniknutú škodu zákazníkom, teda Vašou dcérou, by bola na mieste aspoň malá sebareflexia.
Linda - Tvojhrncek.sk
JD
Jaroslava Dorkova
Tovar super a rychle dodanie..velka spokojnost
ĽM
Ľubomír Majbík